ROBOFOOD

ARTICLE

مقالات ربوفود

خرید دستگاه فر سیب زمینی تنوری

خرید دستگاه فر سیب زمینی تنوری ( شکم پر ) خرید دستگاه فر سیب زمینی تنوری ؛ بسیاری از افراد

خرید دستگاه فر سیب زمینی تنوری

خرید دستگاه فر سیب زمینی تنوری ( شکم پر )

خرید دستگاه فر سیب زمینی تنوری ؛ بسیاری از افراد به دنبال کسب و کاری پر درآمد  و متفاوت می باشند ؛ اگر شما نیز در دسته ی این افراد هستید پس حتما این مقاله را تا انتها  مطالعه  نمایید تا در این بخش شما را با کسب و کاری متفاوت و جدید آشنا نماییم.

شرکت تجهیزات فست فود ربو فود به منظور ایجاد اشتغالی جدید برای جوانان کشور دستگاهی به نام ” دستگاه فر سیب زمینی تنوری شکم پر  ” را خلق و در خط تولید خود قرار داد. به وسیله ی این دستگاه شما می توانید به راحتی سیب زمینی شکم پر تولید کنید و یک غذای متفاوت برای مشتریان خود تهیه کنید.

 

ویژگی های دستگاه

این دستگاه می تواند در هر ساعت حدود شش کیلو سیب زمینی شکم پر تهیه کند. این دستگاه یک دستگاه کاملا متفاوت و مدرن در صنعت تجهیزات فست فود به شمار می رود که تنها تولید کننده ی آن در ایران شرکت تجهیزات فست فود رو فود می باشد.

این دستگاه دارای اجاق فر گازی سیب زمینی تنوری  و کانتر گریل آماده سازی شده است. در بخش پایینی این دستگاه کابینی برای نگهداری مواد اولیه  تعبیه شده است. همچنین این دستگاه به منظور جابه جایی راحت تر دارای چرخ می باشد که به راحتی می تواند به وسیله ی چرخ ها به حرکت درآید.

این دستگاه به دلیل کیوسکی بودن قابل استفاده در محل های  عمومی ( ایستگاه های مترو ، ترمینالها ، فرودگاه …. ) می باشد.

 

خرید دستگاه فر سیب زمینی تنوری

خرید دستگاه فر سیب زمینی تنوری

 

 

قیمت خرید دستگاه

قیمت خرید دستگاه سیب زمینی تنوری شکم پر  بسیار مناسب می باشد و شما می توانید حتی با هزینه ی اندک برای خود کسب و کاری پردرامد راه اندازی نمایید. همانطور که میدانید تولید کننده ی این دستگاه یعنی شرکت تجهیزات فست فود ربوفود برای این دستگاه یکسال گارانتی بی قید وشرط قرار داده و همچنین این دستگاه دارای 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

 

مشخصات ظاهری دستگاه

ابعاد دستگاه: طول ۱۲۰ سانتی متر – عرض ۶۰ سانتی متر – ارتفاع ۹۰ سانتی متر

وزن دستگاه:۱۵۰ کیلوگرم

 

جنس دستگاه سیب زمینی تنوری شکم پر 

جنس این دستگاه از کانتر استنلس استیل است و همچنین اجاق ورق ضخیم و رنگ کوره ای

 

نحوه ی خرید دستگاه

شما می توانید برای خرید دستگاه فر سیب زمینی تنوری شکم پر  با شرکت تجهیزات فست فود ربو فود تماس بگیرید و با کارشناسان بخش فروش دستگاه فرسیب زمینی تنوری شکم پر صحبت کنید و از قیمت دقیق و همچنین دیگر توضیحات تکمیلی در این باره مطلع گردید. برای داشتن کسب و کاری پرسود با مشاورین شرکت تجهیزات فست فود ربود فود تماس بگیرید و از راهنمایی های مشاورین بهرمند گردید. مشاوره در این مجموعه به صورت رایگان انجام می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart
Shop
0 items Cart
My account