ROBOFOOD

ARTICLE

مقالات ربوفود

تاثیر محیط بر تجهیزات یخچالی

حتما به عنوان یکی از تجهیزات فست فود در رستوران فست فود خود نیاز به یک یخچال تجاری و کارآمد

انتخاب یخچال صنعتی مناسب: تجهیزات فست فود روبوفود

حتما به عنوان یکی از تجهیزات فست فود در رستوران فست فود خود نیاز به یک یخچال تجاری و کارآمد خواهید داشت.وقتی که شما تلفن را برمی دارید تا یک بخچال تجاری یا فریزر را سفارش دهید، احتمالا دوست دارید زود سفارش را بدهید و کار را تمام کنید. اما سوالی که احتمالا با آن مواجه می شوید این است: “حالا یخچال قرار است کجا قرار بگیرد و تاثیر محیط بر تجهیزات یخچالی چگونه خواهد بود.

تاثیر محیط بر تجهیزات یخچالی

شاید طرح این موضوع در این مقاله خیلی ابتدائی به نظر بیاید  اما مورد بسیار مهم بوده و تاثیرات مثبت و منفی آن نیز تاثیر گذار خواهد بود

تاثیر محیط بر تجهیزات یخچالی

تاثیر محیط بر تجهیزات یخچالی

محیطی که یخچال یا فریزر در آن قرار می گیرد بر نحوه کار آن اثر می گذارد مهم است تا مطمئن شوید که بهترین تجهیزات را برای محیط خود تهیه می کنید.

ممکن است بتوانید یخچال نوشیدنی ها را در یک محیط با دمای بالا برای چند ماه قرار دهید اما بعد از آن مدت احتمالا با از کار افتادن کمپرسور و ناراحتی متعاقب آن مواجه می شوید.

آیا یخچال نوشیدنی و یخچال های تجاری هر دو غذا را سرد نگه می دارند؟ البته اما هر کدام برای محیط های مختلفی ساخته شده اند.

مقصد نهایی

وقتی که می خواهید یک وسیله سرمایشی یا یخچال جدید را تهیه کنید حتما محیطی که دستگاه قرار است در آن قرار گیرد را ارزیابی کنید.

مثلا اگر در شمال غرب ایران زندگی می کنید یخچال های ساخت آن جا ممکن است برای محیط نسبتا سرد آن جا ساخته شده باشند و مثلا برای حوزه جنوب اصلا مناسب نباشند.

پس حتما این موضوع را به دقت بررسی کنید و پس از کسب اطمینان از تناسب دستگاه با هوای گرم آن را سفارش دهید.

مکان درست

مسئله دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که حالا دستگاه قرار است کجای ساختمان قرار گیرد یخچالی که در کنار فر فست فود آن هم از نوع چوب سوز در یک آشپزخانه فست فود با دمای 32 درجه سانتی گراد قرار می گیرد انهم با دیگر دستگاه های فست فود نمی تواند به خوبی دستگاهی که در یک جای دورتر قرار گرفته کار کند.

اگر امکان داشت حتما یخچال یا فریزر خود را دور از تجهیزات دیگر قرار دهید , به این ترتیب مطمئن می شوید که دمای دستگاه شما در یک سطح عملیاتی مناسب می ماند و به خاطر بالابودن حرارت اطراف دیگر خراب نمی شود.

نتیجه گیری: تصمیم درست و آگاهانه بگیرید

تمام عوامل محیطی را باید قبل از سفارش مرور کنید و هیچ چیز ناامیدکننده تر از این نیست که دستگاه اشتباه را برای محیط خود انتخاب کنید و بعد از آن هم بخواهید مرتب دنبال خدمات پس از فروش و تعویض قطعات باشید.

پس بعد از آن که همه موارد محیطی را بررسی کردید، یخچالی متناسب با محیط آشپزخانه و لوازم فست فود خود انتخاب کرده و سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart
Shop
0 items Cart
My account