• صفحه نخست
  • محصولات
  • اخذ نمایندگی ربوفود
  • نمایندگی های ربوفود
  • مجله
  • خدمات
  • افتخارات
  • تماس با ما
نشان تجاری روبوفودنشان تجاری روبوفودنشان تجاری روبوفودنشان تجاری روبوفود
  • صفحه نخست
  • محصولات
  • اخذ نمایندگی ربوفود
  • نمایندگی های ربوفود
  • مجله
    • ویدئو
    • گالری عکس
  • خدمات
    • مشاوره راه اندازی فست فود
      • مشاوره ی راه اندازی فست فود
    • آموزش و راه اندازی فست فود
  • افتخارات
  • تماس با ما
    • درباره ما
    • سوالات متداول
  • صفحه نخست
  • محصولات
  • اخذ نمایندگی ربوفود
  • نمایندگی های ربوفود
  • مجله
    • ویدئو
    • گالری عکس
  • خدمات
    • مشاوره راه اندازی فست فود
    • آموزش و راه اندازی فست فود
  • افتخارات
  • تماس با ما
    • درباره ما
    • سوالات متداول
0

0.00تومان

Main Menu
  • صفحه نخست
  • محصولات
  • اخذ نمایندگی ربوفود
  • نمایندگی های ربوفود
  • مجله
  • خدمات
  • افتخارات
  • تماس با ما
✕

مدیریت در فست فود

  • Home
  • مقالات روز
  • راه اندازی فست فود
  • مدیریت در فست فود
نمایندگی فست فود ربوفود
چرا ربوفود
آگوست 27, 2018
فرانشیز در فست فود
فرانشیز در فست فود
ژوئن 23, 2019

مدیریت در فست فود

مدیریت فست فود

مدیریت فست فود

مدیریت در فست فود ؛ اگر بدنبال کسب و کار مناسب میگردید و دوست دارید یک انگیزه و شوق بالا

در محل کار و همچنین انرژی خوب و ارتباط نزدیک با مردم داشته باشید راه اندازی فست فود میتواند

تمام نیازهای شما را پوشش داده و

درآمد مناسبی برای شما به ارمغان بیاورد و باید مدیریت در فست فود را نیز بصورت حرفه ای بلد باشید.

 

برای اطلاع از نحوه ی راه اندازی فست فود کلیک کنید. 

 

وظایف مدیر

به عنوان صاحب و مدیر یک فست فود مسئولیتهای زیادی نیز برای موفقیت این کسب و کار و

همچنین حسن شهرت آن خواهید داشت. مسئولیتهای همانند: مهمان نوازی و برخورد گرم و مناسب

با مشتری-حفظ و ارئه محصولات با کیفیت محصولاتو ….  موارد بسیار مهم که شما بابت مدیریت

یک فست فود باید بدانید و همچنین موارد زیر نیز بسیار مهم میباشد.

  • داشتن سرمایه کافی

  • جذب نیروی مجرب و عالی

  • آشنائی با علوم و فنون بازاریابی و تبلیغات

  • حس و مسعولیت عملیاتی و مدیریتی

  • مسئولیت پذیری

  •  مکان در خور و شان یک فعالیت اقتصادی

  • تجهیزات فست فود مناسب
  • همراهی یک مشاور و راه انداز حرفه ای فست فود

 

 

 

مدیریت در فست فود

 

در حالت کلی به عنوان مدیریت در فست فود یک فرد ، مسئولیت و مدیریت عملیاتی و مالی و

ارتباط با مشتری را بر عهده خواهید داشت. شما باید آماده سازماندهی و نظارت بر نگهداری تجهیزات

فست فود، سفارشات و نظارت بر تعمیر و نگهداری ساختمان ، پاکیزگی و امنیت و همچنین بررسی

شود و ضرر، به حداکثر رساندن سود و دستیابی به اهداف فروش تعیین شده  باشید.

 

موارد بسیار مهم دیگری نیز مانند:

کنترل موجودی صندوق و مدیریت حقوق و دستمزد استخدام کارکنان جدید، و آموزش و توسعه

کارکنان موجود هماهنگ کردن برنامه ریزی کارکنان و ایجاد انگیزه و تشویق کارکنان برای دستیابی

به اهداف اطمینان از اینکه استانداردهای  بهداشتی حفظ شده  و رستوران مطابق با مقررات

بهداشت و ایمنی است اطمینان از استانداردهای بالای خدمات هرچه بهتربه مشتری پیاده سازی

و تدوین سیاست های نمایندگی مرکزی ( درصورت اخذ نمایندگی فست فود )

رسیدگی به شکایات و درخواست های مشتریان پیاده سازی برنامه های تبلیغات دفتر مرکزی، از جمله

تعین و مدیریت در بودجه تبلیغاتی مورد استفاده در فروش، یا پیاده سازی پلان تبلیغاتی خود تهیه گزارش

و سایر اسناد تجزیه و تحلیل عملکرد گزارش و ارائه جلسات منظم با مدیران منطقه یا نمایندگان

دفتر مرکزی ایجاد ارتباط با جامعه محلی و انجام فعالیت هایی اجتماعی که با برنامه های مسئولیت

اجتماعی و انسانی مطابقت دارند(برنامه های خیریه). 

 

حقوق:

پرداخت حقوق مناسب به پرسنل و پرداخت به موقعه آن و تعیین پاداشهای خوب جهت تشویق

پرسنل به فعالیت بیشتر

ساعات کاری:

ساعات کار به طور کلی بسیار طولانی و بر اساس تغییر است، و شما باید آماده به کار درطول شبانه

روز باشید حتی در تعطیلات آخر هفته و در تعطیلات عمومی . البته شما میتوانید در زمان بعد از شروع

به کار اولیه و بعد از مرحله آماده سازی در فست فود خود  حاضر شوید

برخورد مناسب:

باید این را بدانید که شما مدیر یک کسب وکار در منطقه خود هستید و باید بسیار منعطف و مردم

دار بوده و شخصیتی مهربان و میزبان عالی از خود و فست فود خود به اهالی آن منطقه نشان دهید. 

حرف اخر: شما برای راه اندازی و مدیریت یک رستوران و فست فود نیاز به خیلی از مهارت ها و دانش

ها دارید و در واقعه برای کسب این دانش و تجربیات دانشگاه یا آکادمی وجود ند ارد و این مهارتها در

سایه تلاش و کسب تجربه بدست خواهد آمد. البته اگر شما قصد  راه اندازی یک فست فود

حرفه ای را دارید گرفتن و اخد نمایندگی فست فود مناسب از یک برند خلاق و با حسن شهرت

میتواند تمام این راه ناهموار و سخت را برای شما آسان نموده و گارانتی برگشت سرمایه شما را تضمین نماید.

 

Share
محمدمهدی حامدفهیمی

Related posts

ژانویه 14, 2023

پیتزا چیست؟


Read more

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس :

تهران - بزرگراه خرازی (همت غرب) به سمت غرب بعد از بیمارستان ترتیتا - برج بین المللی رزمال - برج شمالی - طبقه دوم - واحد ۲۰۶

ساعت مراجعه ۹ صبح الی ۱۷

شماره تماس :

دفتر مرکزی : ۲۸۴۲۵۷- ۰۲۱
شماره همراه (پاسخگویی۲۴ساعته): ۰۹۱۲۴۳۵۲۵۴۲
فکس: ۰۲۱-۴۴۲۰۷۰۳۹
سامانه پیامکی:۳۰۰۰۵۷۳۶۱۱۲۱۱۰

مطالب موجود در سایت

هرگونه کپی برداری ممنوع و حقوق برای سایت روبو فود محفوظ میباشد © ۱۳۹۸
  • صفحه نخست
  • محصولات
  • اخذ نمایندگی ربوفود
  • نمایندگی های ربوفود
  • مجله
  • خدمات
  • افتخارات
  • تماس با ما