ROBOFOOD

ARTICLE

مقالات ربوفود

تاریخچه فست فود

بر خلاف نظر عامه، تاریخچه فست فود را باید آغاز تاریخ مک دونالد شروع کنید. نام و محل اولین رستوران

تاریخچه فست فود و مک دونالد

بر خلاف نظر عامه، تاریخچه فست فود را باید آغاز تاریخ مک دونالد شروع کنید. نام و محل اولین رستوران فست فود در  تاریخ از دست رفته اما ممکن است در رم باستان بوده باشد. در زندگی شهری در روم باستان برای بسیاری از مردم که در آپارتمان های چند طبقه و کوچک بودند امکان آشپزی کم بود و حتی نبود . به همین علت مردم به فروشندگان خیابانی مراجعه میکردند تا از غذاهایی با پخت سریع استفاده کنند.

تاریخچه فست فود

تاریخچه فست فود

تاریخچه فست فود

بعد ها در قرون وسطی مواد غذایی ارزان و با پخت سریع و آسان در تمام اروپا از جمله پاریس و لندن پخش شد تا جایی که  زیارتگاه های مقدس جای خودشان را به محل های بزرگ فست فود و گردشگری دادند.

تاریخچه فست فود

اولین رستوران فست فود

تاریخ فست فود در اکثر کشور های بزرگ از جمله آمریکا  برابر با اختراع ماشین است. این دو صنعت با هم تنیده شده اند. از آنجایی که مردم به دنبال غذاهای با پخت سریع و آسان هستند پس چه بهتر از آن که از یک پنجره اتومبیل خدمت کنند (اشاره به  مک دونالد) .مک دونالد که برای خود شهرت و مراحل پخت و پزخود را دارد برای اولین بار در آمریکا  ساخته شد با تجهیزات فست فود محدود و در یک قلعه سفید که یک شهر از فست فود در کانزاس بود در سال 1916 افتتاح شد.

امروز با توجه به وجود کارشناسان و راه انداز فست فود می توان به راحتی یک فست فود مدرن را راه اندازی نمود و همچنین با وجود انواع دستگاه فست فود کار در آشپزخانه ها نیز بسیار راحت و کم درد سر گردیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart
Shop
0 items Cart
My account