ROBOFOOD

ARTICLE

مقالات ربوفود

در 4 مرحله بهترین یخ ساز را برای تجارت خود پیدا کنید

نوع یخ را مشخص کنید. وقتی که می خواهید نوع یخی را که در فست فود خود نیاز دارید، مشخص کنید،

دستگاه یخ ساز: تجهیزات فست فود روبوفود
  1. نوع یخ را مشخص کنید. وقتی که می خواهید نوع یخی را که در فست فود خود نیاز دارید، مشخص کنید، در نظر داشته باشید که به چه قصدی می خواهید از آن استفاده کنید. یخ اغلب برای نوشیدنی های سرد مانند نوشابه، لیموناد و آبمیوه و دوغ استفاده می شود. به علاوه، رستوران ها از یخ در بخش توزیع سالاد و یا نشان دادن آیتم های غذایی هم استفاده می کنند. رستوران ها، کلینیک ها و بیمارستان ها هم اغلب از یخ برای درمان آسیب ها و صدمات استفاده می کنند.
  2. اندازه دستگاه یخ ساز مورد نظر خود را بسنجید.

تعیین اندازه دستگاه یخ سازتان یکی از مهم ترین تصمیماتی است که شما در زمان انتخاب دستگاه یخ ساز باید بگیرید. لازم است تا مطمئن شوید دستگاه یخ سازی را انتخاب می کنید که روزانه مقدار یخ کافی را برای ارائه به مشتری تولید می کند. پس حتما قبل از خرید با یک مدیر فروش دستگاه یخ ساز صحبت کنید.

  1. بین کندانسور هواخنک شونده و آب خنک شونده یکی را انتخاب کنید.

تعیین بهترین دستگاه یخ ساز تجاری برای کارهای شما بستگی به عوامل مختلفی دارد، اما کندانسور به نوبه خود نقش بسیار مهمی دارد. کندانسور هوا خنک شونده در مصرف آب و هزینه های آن صرفه جویی می کند، در حالی که دستگاه آب خنک شونده صدای کمتری تولید می کند و در اقلیم های گرم و داغ تر قابل اعتمادتر است.

  1. تجهیزات جانبی دستگاه یخ ساز خود را پیدا کنید.

دستگاه یخ سازی که می خواهید بخرید به احتمال زیاد نیاز به یک محقظه ذخیره سازی یخ یا توزیع کننده در زیر آن دارد تا یخ را بگیرد و آن را نگه دارد. پس احتمالا یک کیت محفظه، قاشق یخ و فیلتر آب هم نیاز خواهید داشت. تمام تجهیزاتی را که نیاز دارید از پیش در نظر داشته باشید تا دستگاه یخ سازتان بتواند در بهینه ترین حالت ممکن بیشترین و بهترین یخ را به شما بدهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart
Shop
0 items Cart
My account