ROBOFOOD

ARTICLE

مقالات ربوفود

چیدمان آشپزخانه تجاری: ذخیره سازی و طبقه بندی

نکته خوب در رابطه با طبقه بندی این است که آن را می توانید تقریبا هر جایی که فضای اضافی

چیدمان آشپزخانه تجاری: ذخیره سازی و طبقه بندی

نکته خوب در رابطه با طبقه بندی این است که آن را می توانید تقریبا هر جایی که فضای اضافی داشتید، قرار دهید. تمام رستوران های فست فود نواحی ذخیره سازی تخصیص یافته برای مواد اولیه تازه مانند یک اتاق ذخیره سازی خشک و خنک کننده جادار دارند. اما فراتر از آن، هر نقطه ای از دیوار که بدون استفاده مانده را می توان برای جایی برای ذخیره سازی استفاده کرد.

قفسه بندی فست فود

قفسه بندی فست فود

  • از دیوارهای خود نهایت استفاده را ببرید. از طبقه بندی دیواری بالای قسمت های پخت و آماده سازی استفاده کنید تا مواد اولیه مهم و کارد و چنگال ها را نگه دارید. آیتم های سنگین مانند کیسه های آرد را در نزدیکی کف آشپزخانه به کمک طبقه های کم ارتفاع نگه داری کنید. آویز و قلاب هم برای کارمندان آشپزخانه مفید هستند و به شما اجازه می دهند تا از فضای دیواری نهایت استفاده ببرید. آویز و قلاب برای دستکش های فر، ابزار آشپزی و کارد و چنگال ها عالی هستند.
  • یک قسمت را برای نگه داری غذا مشخص کنید. شما نیاز به یک جای خاص برای نگه داشتن تجهیزات پشتیبان دارید تا آن ها را در سر راه کارمندان آشپزخانه قرار ندهید. ناحیه ذخیره سازی غذای شما می تواند به کوچکی یک انبار آشپزخانه و یا به بزرگی یک اتاق کامل باشد. در ناحیه ذخیره سازی غذای خود انواع واحدهای طبقه بندی کننده را قرار دهید.
  • مطمئن شوید که اشیا روی زمین قرار نمی گیرند. اصولا آیتم های غذایی باید حداقل 6 اینچ یا 15 سانتی متر بالاتر از سطح زمین قرار بگیرند. پس مطمئن شوید که حتما قفسه بندی را با رعایت این اصل انجام می دهید.
  • برای پستوهای جادار از روکش اپوکسی یا کروم استفاده کنید. اگر شما یک کولر یا فریزر جادار دارید، از طبقه بندی روکش اپوکسی یا کروم استفاده کنید. این مواد بهتر قادرند سرما و رطوبت را بدون خوردگی تحمل کنند. هم چنین، وقتی که این قفسه ها را در قسمت جادار خود قرار می دهید، مطمئن شوید که منافذ هوا را نمی بندند در غیر این صورت نقاط گرم ایجاد می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart
Shop
0 items Cart
My account