ROBOFOOD

ARTICLE

مقالات ربوفود

دلیل محبوبیت فست فود بین مردم

مقدمه آیا تا به حال به این موضوع پرداخته‌اید که چرا غذاهای فست فود از محبوبیت بالایی برخورد دار است؟

مقدمه

آیا تا به حال به این موضوع پرداخته‌اید که چرا غذاهای فست فود از محبوبیت بالایی برخورد دار است؟ یا چرا وقتی در خانه مشغول به آماده سازی همبرگر با کلی ترفند در مورد طعم دار کردن آن به کار می‌گیرید، ولی باز طعم و مزه خاص همبرگرهای بیرون نمی‌شود! پیشنهاد می کنم با ما همراه باشید تا در این مقاله از محبوبیت های فست فود در بین مردم بپردازیم.

بدن ما برای زنده ماندن، به تغذیه که یک نیاز اساسی برای هر انسانی است احتیاج دارد. امروزه به دلیل مشغله‌های زیاد بسیاری از افراد ساعات زیادی را در بیرون از منزل به کار و فعالیت می‌پردازند، که دیگر‌‌‌زمانی برای طبخ غذاهای سنتی ندارند. به همین خاطر روبه غذاهایی که سریع‌تر آماده شده آورده که از تنوع غذایی بالا و با کیفیت برخوردار است.

فست فود چیست؟

در دنیای امروزی اکثر تفریحات مردم گذراندن وقت در رستوارن و فست فود به دلیل محبوبیت بالا می باشد. فست فود به غذایی گفته می‌شود که در مدت زمان کم آماده سرو شده، وبر روی میز مشتری قرار می‌گیرد. یکی دیگر از نکات مهم فست فود، خوشمزه و لذیذ بودن آن است. به کار گیری انواع ادویه‌های خاص، و مقرون به صرفه، راز موفقیت سرآشپزان ودلیل اصلی محبوبیت فست فودها می‌باشد. ربوفود برای اولین بار در ایران توانسته تمامی نیازهای یک فست فود ایده آل را پیاده سازی کند.

منو ربوفود بسیار متنوع بوده که اکثر ذائقه و سلیقه غذایی هر شخص را پوشش می‌دهد. این منو شامل: انواع برگرهای تخصصی، انواع پیش غذاها، انواع ساندویچ‌ها ، انواع پیتزاهای امریکایی و ایتالیایی و انواع دسرها را در بر می‌گیرد که از شهرت زیادی برخورد دار است. قیمت آنها نسبت به غذاهای رستورانی ارزان‌تر و مقرون به صرفه می‌باشد.

دلیل محبوبیت فست فود

تاثیرکیفیت فست فود

تولید، ارائه و پخت یک محصول نهایی بسته به تهیه مواد اولیه آن است. متریال غذایی مثل: نوع کشتار، گوشت و مرغ تازه، انواع برگرهای تخصصی و انواع پودر سوخاری باکیفیت بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد. ربوفود علاوه بر رعایت متریال با طراحی و تولید انواع دستگاه‌های فست فود تمام اتوماتیک توانسته طعمی خاص را ایجاد کند و محبوبیت فست فود را در بین مردم دو چندان کند.

راه اندازی فست فود

وارد شدن به شغل رستورانی و فست فودی یک چالش بسیار سخت اما در عین حال جذاب می‌باشد. از آنجایی که صنعت غذا یک شغلی بسیار رقابتی بوده اما با برنامه ریزی دقیق  و اطلاعات کامل از لوکیشن مغازه، داشتن انواع تجهیزات و دستگاه های روز دنیا، نوع متریال، استفاده از بهترین سر آشپزهای با تجربه می‌توانید یک فست فود ایده آل را راه اندازی کنید.

ربوفود اولین و تنها برند فست فود تمام اتوماتیک در ایران بوده که توانسته با چندین سال تجربه در صنعت جذاب رستورانی و فست فودی که در بین مردم از محبوبیت بالایی بر خورد داراست، فعالیت داشته و اعطای نمایندگی ربوفود در سراسر کشور را فرنچایز می‌کند. برای اطلاعات تکمیلی وارد لینک شده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

متنوع بودن غذاهای فست فودی

بسیاری از فست فودها غذاهایی با چربی زیاد را در منو خود دارند. در حالی که یک فست فود ایده آل متناسب با میزان ذائقه هر شخص و محبوبیت منو در شهرمورد نظر خود را سنجیده و طراحی می‌کند. منوهای ایده آل یک فست فود غذاهایی نظیر:غذاهای رژیمی و گریل، انواع مرغ‌های سوخاری، غذاهای کبابی، وغذاهایی درون فر و میان وعده‌های غذایی را شامل می‌شود.

با این کار شما به مشتریان خود این اطمینان خاطر را می‌دهید که سلامتی آنها برای شما حائز اهمیت می‌باشد. و همچنین متنوع و با کیفیت بودن منو هر قشر را پذیرش خواهد کرد. حتی کسانی که رژیم‌های لاغری را در برنامه‌های زندگی خود قرار دادند، آنها می‌توانند به راحتی با انتخاب غذاهای بدون روغن و گریل شده فضایی دنج و غذایی سالم را برای خود فراهم سازند.

منو متنوع

نظارت به اصول بهداشتی

درفست فودها به دلیل حجم بالای پخت و پز و روشن بودن انواع اجاق گازها و فرها نیاز به تهویه اصولی و هودهای صنعتی در اصول بهداشتی می‌باشد. چنانچه اگر تهویه‌های مناسب استفاده نشده باشد، بوی ناخوشایندی ایجاد شده و باعث اذیت مشتریان شما خواهد شد. وهم بر روی سلامتی پرسنل‌های آشپزخانه تأثیر منفی دارد.

برای اطمینان خاطر شدن مشتریان به دلیل توجه اصول بهداشتی در فست فود شما تمامی پرسنل آشپزخانه و ویتر نیازمند ملزم به کلاه، پیشبند، دستکش‌های یک‌بار مصرف برای یک دست و منظم شدن می باشد. همچنین استفاده از رنگ‌های روشن و شاد تأثیر به سزایی در فست فود شما خواهد گذاشت.

رعایت بهداشت

اهمیت بسته بندی فست فود

سفارش انواع غذاهای فست فودی گرم برای همه ما لذت بخش می باشد. بسته بندی فست فود مناسب و صحیح چه در فضای داخلی و چه در غذاهای بیرون اگر مناسب و شکیل باشد، تا حدود زیادی می‌تواند رضایت مشتری را جذب کند. به عنوان مثال: انواع بسته بندی های قیفی برای سرو سیب زمینی وهولدرهای نگه دارنده، پک‌های ساندویچ، پک‌های مثلثی شکل پیتزا و … می‌تواند در فروش محصول فست فود شما کمک، و محبوبیت به آن غذا را رونق ببخشد.

آشپزخانه قابل رویت

امروزه طراحی و دیزاین داخلی یکی از دغدغه‌های فست فود شده، تزئین فضای رستوران شما چیزی کمتر از کیفیت غذا و نوع سرو شما ندارد. بسیاری از فست فود ها برای اطمینان خاطر مشتریان، آشپزخانه فست فود خود را قابل رویت طراحی کرده تا مشتریان با نحوه طبخ و رعایت اصول بهداشتی فست فود شما را از نزدیک مشاهده کنند.

انتخاب موزیک مناسب

موسیقی مناسب تأثیر مهمی بر روی فست فود شما دارد، انتخاب موزیک‌ها باید بر اساس طراحی و دکوراسیون فست فود شما پلی شود. برای رفاه حال مشتریانی که به تنهایی درمکان فست فود شما مراجعه می‌کنند. قبل از اینکه غذا آماده و سرو شود، موزیک به قدری باید جذاب باشد که در آن لحظه مشتری احساس آرامش و از موزیک لذت کافی را ببرد.

کلام آخر

در این مقاله به تمامی جزئیات و دلیل محبوبیت یک فست فود پرداختیم برای راه اندازی یک فست فود مناسب، تمامی این مراحل با برنامه ریزی دقیق توسط متخصصان و کارشناسان مجرب ربوفود در صنعت رستوران و فست فود میتوانید گام بزرگی را بردارید. اگر می‌خواهید در صنعت فست فود تبدیل به برند شوید وارد لینک شده و برای اخذ نمایندگی اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart
Shop
0 items Cart
My account