ROBOFOOD

ARTICLE

مقالات ربوفود

آیا دستگاه یخ ساز شما نیاز به فیلتر آب دارد؟

اغلب مشکلاتی که برای دستگاه های یخ ساز تجاری پیش می آید، به آب مربوط می شود. مواد شیمیایی، مواد

فیلتر آب برای یخ ساز: تجهیزات فست فود روبوفود

اغلب مشکلاتی که برای دستگاه های یخ ساز تجاری پیش می آید، به آب مربوط می شود. مواد شیمیایی، مواد معدنی حل شده یا آلاینده های دیگری در آب هستند که می توانند درون دستگاه رسوب کنند و باعث خرابی آن بشوند. به علاوه، این آلاینده ها می توانند باعث بدمزه و بدبو شدن یخ شده و تولید یخ را پایین بیاورند. نگهداری و تمیزکاری منظم می تواند به از بین بردن این آلاینده ها کمک کند، اما یک سیستم فیلتراسیون آب می تواند از وقوع آسیب به دستگاه جلوگیری کند.

مزایای فیلتراسیون آب

فیلتراسیون آب ممکن است وسیله کم ارزشی برای دستگاه یخ ساز رستوران فست فود شما به نظر بیاید، اما دلایل مختلفی وجود دارند که فیلتراسیون برای دستگاه یخ ساز شما و تجارت فست فود شما مفید است.

  • فیلتراسیون آلاینده هایی را که باعث بدطعم شدن یخ می شوند، از بین می برد: کلر و مواد معدنی محلول می توانند باعث بدبو و بدطعم شدن یخ بشوند. یک سیستم فیلتراسیون آب این آلاینده ها را از بین خواهد برد.
  • فیلتر آب به دستگاه یخ ساز کمک می کند تا در ماکزیمم حالت خود کار کند: مواد معدنی و آلاینده های آب در دستگاه یخ ساز تجاری انباشته می شوند و هر چقدر که مقدارشان زیادتر می شود، کار برای دستگاه یخ ساز شما برای تولید یخ مشکل و مشکل تر می شود.
  • فیلتراسیون آب به کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری کمک می کند: رسوبات معدنی دستگاه یخ ساز را مجبور می کنند سختتر کار کند، که می تواند منجر به خرابی زودرس کمپرسور آن بشود. رسوبات معدنی هم چنین می توانند واشرها و عایق ها را دچار خوردگی کنند و بدین ترتیب باعث خرابی دستگاه و افزایش هزینه های تعمیر بشوند.

فیلتراسیون آب به عنوان یک نیاز

هیچ گونه مقررات قانونی بهداشتی یا گارانتی وجود ندارد که مشخص کند فیلتراسیون آب برای دستگاه یخ سازی تجاری شما نیاز است. اما گارانتی دستگاه ممکن است باطل شود اگر شرایط آب نامطلوب باعث خرابی آن شده باشد، پس اگر دستگاه یخ سازتان خراب شد و کارمند خدمات پس از فروش متوجه شد که دلیل خرابی کیفیت پایین آب است، شما مجبورید تمام هزینه های تعمیر را بپردازید. به علاوه، اگر شرایط آب آن قدر بود که دستگاه یخ سازتان را خراب کرد، یخ تولیدی شما به احتمال بسیار زیاد طعم و بوی بدی هم دارد و نیاز به یک فیلتر آب دارد.

راهنمای سایزبندی فیلتر آب

اندازه فیلترهای آب بر حسب برند ماشین یخ ساز و خروجی روزانه یخ متفاوت است. عموما فیلترهای مختلف برای سه دسته تولید روزانه یخ عبارتند از: 0 الی 300 کیلوگرم، 300 الی 600 کیلوگرم، و بیش از 600 کیلوگرم. اکثر سیستم های فیلتراسیون آب یک گیج فشار آب، فیلتر چندلایه با دریچه سوئیچ مانند آب و یک کارتریج فیلتر قابل کندن دارند. برای تعویض فیلتر، تنها کاری که باید انجام دهید این است که سوپاپ آب را ببندید و کارتریج فیلتر را بیرون آورده و عوض کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart
Shop
0 items Cart
My account