ROBOFOOD

ARTICLE

مقالات ربوفود

چطور بهترین فضا برای رستوران فست فود درست کنیم؟

 شرکت تجهیزات فست فود ربو فود  بهترین فضا برای رستوران فست فود ؛ در این مقاله قصد داریم به شما

بهترین فضا برای رستوران فست فود

 شرکت تجهیزات فست فود ربو فود 

بهترین فضا برای رستوران فست فود ؛ در این مقاله قصد داریم به شما چند نکته مهم را راجع به درست کردن یک جو عالی و دلپسند برای مشتریان خود در رستوران فست فود آموزش دهیم که چطور بهترین فضا را برای رستوران فست فود درست کنیم.

 

نکات مهم برای ایجاد فضای مناسب

نکته اول: نورپردازی

نورپردازی رستوران فست فود شما بستگی به ویژگی ها و سبک رستوران خاص شما دارد. برای آن که مثلا جو را کمی رمانتیک تر کنید، از نورهای کم و ملایم استفاده کنید. اگر حالت رستوران شما پرانرژی و شادی بخش است، نور را در آن زیاد کنید.

 

بهترین فضا برای رستوران فست فود

نکته دوم: مبلمان

فقط این نکته را یادآور می شویم که مبلمان راحت در کنار دکوراسیون شیک واقعا بر حتی سفارشات مشتریان اثر می گذارند.

 

بهترین فضا برای رستوران فست فود

نکته سوم: تم و هنرورزی در رستوران

نقاشی و عکس در رستوران ها فست فود به ایجاد یک تم و مود مناسب در مشتری کمک شایانی می کنند. چرا که به مشتری کمک می کنند رستوران شما را بهتر به خاطر بسپارند و آن را برای سایرین راحتتر تعریف کنند.

 

بهترین فضا برای رستوران فست فود

نکته چهارم: رنگ ها

داشتن یک طرح رنگ مشخص و جذاب مشتریان را گرسنه تر می کند. حتی یکی از روان شناسان رنگ در رابطه با این موضوع می گوید که همه موارد دیگر را کنار بگذاریم، موفقیت بلندمدت یک رستوران تا حد زیادی وابسته به نحوه استفاده از رنگ ها و تحریک کردن اشتهای مشتریان است.

 

بهترین فضا برای رستوران فست فود

نکته پنجم: کارمندان

داشتن کارمندانی خوش برخورد و اهل همکاری و کمک یک ضرورت است. بدون آن ها مشتریان از تجربه خود در رستوران فست فود شما لذت نمی برند و بعید است که برای بار دوم به رستوران شما بیایند.

 

 

بهترین فضا برای رستوران فست فود

نکته ششم: تمیزبودن

اولا که شلوغی و کثیفی در همان نگاه اول مشتری را دلسرد می کند و در ضمن به او القا می کند که خیلی به استانداردهای پاکیزگی برای آشپزی و سرو غذا توجه ندارید.

 

بهترین فضا برای رستوران فست فود

نکته هفتم: راحتی

اول از همه باید از مطبوع بودن دمای رستوران مطمئن شوید. در ضمن از منوی خاص فصول استفاده کنید یعنی اگر روز سرد و بارانی است، حتما سوپ را در منوی آن روز به طور ویژه قرار دهید.

 

بهترین فضا برای رستوران فست فود

 

مسلما نکات بیان شده در این مقاله تنها موارد مهم برای راه اندازی فست فود موفق نیستند. برای همین، به شما پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی مشاوره فست فود با شرکت تجهیزات فست فود روبوفود تماس بگیرید. این شرکت با بیش از 10 سال تجربه در زمینه فروش دستگاه فست فود و مشاوره و راه اندازی فست فود می تواند به کلیه سوالات شما کارآفرینان عزیز پاسخ دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart
Shop
0 items Cart
My account