• صفحه نخست
  • محصولات
  • اخذ نمایندگی ربوفود
  • نمایندگی های ربوفود
  • مجله
  • خدمات
  • افتخارات
  • تماس با ما
نشان تجاری روبوفودنشان تجاری روبوفودنشان تجاری روبوفودنشان تجاری روبوفود
  • صفحه نخست
  • محصولات
  • اخذ نمایندگی ربوفود
  • نمایندگی های ربوفود
  • مجله
    • ویدئو
    • گالری عکس
  • خدمات
    • مشاوره راه اندازی فست فود
      • مشاوره ی راه اندازی فست فود
    • آموزش و راه اندازی فست فود
  • افتخارات
  • تماس با ما
    • درباره ما
    • سوالات متداول
  • صفحه نخست
  • محصولات
  • اخذ نمایندگی ربوفود
  • نمایندگی های ربوفود
  • مجله
    • ویدئو
    • گالری عکس
  • خدمات
    • مشاوره راه اندازی فست فود
    • آموزش و راه اندازی فست فود
  • افتخارات
  • تماس با ما
    • درباره ما
    • سوالات متداول
0

0.00تومان

Main Menu
  • صفحه نخست
  • محصولات
  • اخذ نمایندگی ربوفود
  • نمایندگی های ربوفود
  • مجله
  • خدمات
  • افتخارات
  • تماس با ما
✕

کم شدن مشتریان رستوران فست فودت

  • Home
  • مقالات روز
  • تجهیزات فست فود
  • کم شدن مشتریان رستوران فست فودت
تجهیزات فست فود مدرن
تجهیزات فست فود مدرن
نوامبر 7, 2019
طراحی دکوراسیون فست فود
طراحی دکوراسیون فست فود
نوامبر 9, 2019

کم شدن مشتریان رستوران فست فودت

مشتری مداری در رستوران فست فود 1: تجهیزات فست فود روبوفود

مشتری مداری در رستوران فست فود 1

کم شدن مشتریان رستوران فست فودت ؛ بعد از آن که تجهیزات فست فود را خریداری کردید و رستوران خود را برپا کردید، حالا نوبت اصل ماجرا یعنی جذب مشتری و از آن مهم تر نگهداشتن آن هاست و توجه به نکاتی که باعث از دست رفتن مشتریان رستوران فست فودتان می شود بسیار مهم میباشد.

 

نکاتی که باعث از دست رفتن مشتریان رستوران فست فودتان می شود

جلب و حفظ رضایت مشتریان فست فود نه خیلی مشکل است و نه خیلی پیش پاافتاده. در این مقاله قصد داریم چند مسئله را که باعث ایجاد ناراحتی و نارضایتی در مشتریان می شوند را بررسی کنیم.

 

 

کم شدن مشتریان رستوران فست فودت

کم شدن مشتریان رستوران فست فودت

 

اولین چیزی که می تواند به راحتی یک مشتری را دلسرد و ناراحت کند، لیوان های کثیف و دستمالی شده است خصوصا وقتی مشتری ببیند که گارسن لیوان را با دستش از لبه گرفته باشد. بدین ترتیب اولا که مشتری تقریبا 99 درصد از نوشیدنی استفاده نخواهد کرد و دوما تقریبا 100 درصد دیگر به فست فود شما مراجعه نخواهد کرد.

پس حتما لیوان را یا از دسته بگیرید یا اگر دسته نداشت رو سینی آن را جابجا کنید و از بدنه به مشتری تحویل دهید.

نکته دوم نادیده گرفتن مشتری است. این مسئله دو حالت دارد: یکی وقتی است که مشتری وارد رستوران فست فود شما می شود و دیگری زمانی است که وی منتظر سفارش خودش است.

پس برای رفع این مشکل حتما در نظر داشته باشید که مشتریان دوست دارند وقتی وارد رستوران شما می شوند حداقل با یک استقبال در حد سلام مواجه شوند. پس هر موقع مشتری وارد شد به وی خوش آمدگویی کنید. برای نکته دوم یعنی وقتی که مشتری منتظر سفارش خودش است، باید سعی کنید بسته به حجم سفارش هر مثلا 5 دقیقه یا 10 دقیقه نزد او بیایید و به او پیشنهاد پیش غذا، نوشیدنی و غیره بدهید تا سرگرم شود و البته در مجموع باید تلاش کنید تا انتظار آماده شدن غذا خیلی طولانی نباشد.

این نکات (کم شدن مشتریان رستوران فست فودت) در پست های بعدی ادامه خواهند داشت.

 

 

Share
محمدمهدی حامدفهیمی

Related posts

ژانویه 14, 2023

پیتزا چیست؟


Read more

2 Comments

  1. ارش جمالی گفت:
    ژانویه 17, 2018 در 10:10 ق.ظ

    قیمت فر پیتزا دو ردیفه و یک ردیفه رو لطف کنید ممنون

    پاسخ
    • robo food گفت:
      ژانویه 31, 2018 در 10:24 ق.ظ

      جهت کسب قیمت دستگا ههای تولیدی شرکت لطفا از طریق منوی دریافت لیست قیمت اقدام نمائید

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آدرس :

تهران - بزرگراه خرازی (همت غرب) به سمت غرب بعد از بیمارستان ترتیتا - برج بین المللی رزمال - برج شمالی - طبقه دوم - واحد ۲۰۶

ساعت مراجعه ۹ صبح الی ۱۷

شماره تماس :

دفتر مرکزی : ۲۸۴۲۵۷- ۰۲۱
شماره همراه (پاسخگویی۲۴ساعته): ۰۹۱۲۴۳۵۲۵۴۲
فکس: ۰۲۱-۴۴۲۰۷۰۳۹
سامانه پیامکی:۳۰۰۰۵۷۳۶۱۱۲۱۱۰

مطالب موجود در سایت

هرگونه کپی برداری ممنوع و حقوق برای سایت روبو فود محفوظ میباشد © ۱۳۹۸
  • صفحه نخست
  • محصولات
  • اخذ نمایندگی ربوفود
  • نمایندگی های ربوفود
  • مجله
  • خدمات
  • افتخارات
  • تماس با ما