ROBOFOOD

ARTICLE

مقالات ربوفود

دستگاه و تجهیزات فست فود

راه اندازی فست فود نیازمند خرید دستگاه و تجهیزات فست فود می باشد. در حال حاضر دستگاه های مختلفی با

راه اندازی فست فود نیازمند خرید دستگاه و تجهیزات فست فود می باشد. در حال حاضر دستگاه های مختلفی با برند های مختلف و قیمت های متفاوت و کیفیت های متفاوت در بازار رایج است. در این مقاله دستگاه های مدرن و اتوماتی را که تنها تولید کننده ی آن شرکت تجهیزات فست فود ربو فود است را برایتان شرح می دهیم. 

تجهیزات اتومات و رباتیک فست فود 

شرکت تجهیزات فست فود ربو فود اولین و تنها تولید کننده ی تجهیزات فست فود اتومات در ایران می باشد. تجهیزات تولید شده توسط این مجموعه نمونه ی مشابه داخلی ندارند در واقع شما نمی توانید تولید کننده ی دیگری برای این تجهیزات در ایران پیدا کنید. برای اینکه فست فود نمونه و منحصری راه اندازی کنید بهتر است از تجهیزات فست فود خاصی استفاده کنید. برخی از دستگاه و تجهیزات تولید شده توسط مجموعه ی ربو فود عبارتند از : 

  • دستگاه چهار منظوره پیتزا قیفی, پیتزا چتری, کورن داگ, فر چیپس
  • دستگاه چند منظوره کورن داگ و فر چیپس
  • دستگاه چند منظوره هات ویچ
  • دستگاه چند منظوره پیتزا قیفی
  • دستگاه چند منظوره پیتزا نو خاچاپوری
  • دستگاه چند منظوره سیب زمینی

این دستگاه فقط برخی از دستگاه های تولید شده توسط ربو فود است. ربو فود همواره در تلاش است تا با بکار گیری علم نوین و استفاده از تجربه ی کارشناسان ماهر در این حوزه دستگاه های مدرنی را تولید کند که همواره موجب یگانگی فست فود شما شوند. چ

برای مشاهده تجهیزات فست فود ربو فود کلیک کنید. 

 

 

قیمت دستگاه فست فود 

قیمت وسایل فست فود به عوامل مختلفی از جمله اندازه و کیفیت دستگاه بستگی دارد ؛ علاوه بر این موارد ثابت نبودن بازار نیز در قیمت خرید تجهیزات نیز تاثیر گذار است. برای اطلاع از قیمت روز تجهیزات می توانید با شرکت تجهیزات فست فود ربو فود تماس بگیرید و از کارشناسان فروش مجموعه در خواست کنید تا لیست قیمت تجهیزات را در اختیارتان قرار دهند. 

خرید وسایل فست فود 

شما می توانید برای خرید تجهیزات با شرکت تجهیزات فست فود ربو فود تماس بگیرید و از کارشناسان در خواست کنید تا اطلاعات کاملی را در خصوص دستگاه و نحوه ی عملکرد آنها در اختیار شما قرار دهند و خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام دهید. همچنین می توانید برای خرید وسایل فست فود به صورت حضوری به دفتر مرکزی مجموعه مراجعه کنید و تجهیزات مورد نیاز را به صورت حضوری خریداری کنید. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart
Shop
0 items Cart
My account