ROBOFOOD

ARTICLE

مقالات ربوفود

خرید فر فست فود و نکات مهم آن

 خرید فر فست فود برای راه اندازی فست فود شما نیازمند تجهیزات مختلفی هستید. این تجهیزات شامل ابزار های مختلف

 خرید فر فست فود

برای راه اندازی فست فود شما نیازمند تجهیزات مختلفی هستید. این تجهیزات شامل ابزار های مختلف طبخ غذا، یخچال های خنک کننده مواد غذایی، میز و صندلی و…هستند. ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با یکی از مهم ترین ابزارهای فست فود یعنی فر فست فود و خرید فر پیتزا آشنا کنیم. و شما را با نکات خرید فر فست فود آشنا کنیم.

اولین نکته در تهیه انواع تجهیزات برای فست فود، اطمینان از کیفیت دستگاه می باشد. تجهیزات فست فودی به این علت که حجم کاری بسیار بالایی دارند، باید با بالاترین کیفیت طراحی و تولید شوند که در حین کار دچار مشکل نشوند. در خرید فر فست فود یا نیز این نکته حائز اهمیت است که باید از کیفیت محصولی که می خواهید تهیه کنید، مطلع باشید.

خرید فر فست فودی

برای خرید فر گازی فست فود، شما باید حجم کاری خودتان را مد نظر قرار دهید. به طوری که اگر قرار است حجم کاری شما کم باشد، نیازی ندارید تا یک فر گران قیمت تهیه کنید. می توانید با تهیه یک فر با قیمت مناسب کار را شروع کنید. و بعدها با افزایش تعداد مشتریان، به فکر تهیه یک فر مناسبتر باشید.

 

قبل از هرچیز باز هم یادآوری میکنیم: خرید تجهیزات فست فود با کیفیتبه شما کمک می کند که پیشرفت کنید.

خرید فر پیتزا ، خرید فر فست فود

انواع فر فست فود

انتخاب نوع فر بسته به رسپی غذای شما می باشد و باید با توجه به نوع مصرفی که دارید، فر مناسبی را برای خرید انتخاب کنید. معمولا فر ها برای تهیه پیتزاهای مختلف از فر استفاده می کنند و یا بعضی از غذاهای خاص که در ادامه به انواع فر فست فود اشاره خواهیم کرد.

در تجهیزات فست فود، فر های متنوعی وجود دارد که برای مصارف مختلف تهیه شده است. در اینجا ما به فر های تولید شده در مجموعه ربوفود اشاره می کنیم:

دستگاه فر سیب زمینی تنوری (سیب زمینی شکم پر)

این دستگاه یک دستگاه با کیفیت ساخت بسیار بالا می باشد که برای تهیه انواع سیب زمینی است. این دستگاه با قیمت مناسب و مقرون به صرفه در مجموعه ربوفود طراحی و تولید شده است. با داشتن فقط  همین یک دستگاه شما می توانید کسب و کار خود را آغاز کنید. برای آشنایی بیشتر با دستگاه فر سیب زمینی کلیک کنید.

برای خرید فر و خرید فر پیتزا ما را انتهای این نوشتار همراهی کنید.

فر ریلی پیتزا دو ردیفه (گازی)

برای تهیه پیتزا نیاز است که شما یک فر پیتزا برای فست فود خود تهیه کنید. تهیه فر پیتزای مناسب به شما این کمک را می کند تا بتوانید با سرعت بیشتر و کیفیت بهتر پیتزای خود را آماده کنید و در اختیار مشتری قرار دهید. نکته دیگر در تهیه فر پیتزا ابعاد و اندازه آن برای استفاده در آشپزخانه فست فود است. مجموعه ربوفود با طراحی تولید فر ریلی پیتزا دو ردیفه که مشخصات این دستگاه را می توانید اینجا مشاهده کنید، تحولی شگرف در صنعت فست فود در ایران به وجود آورد. محصولی با ابعاد کوچک و کارایی بالا که بسیاری از کسانی که به دنبال راه اندازی فست فود هستند به دنبال تهیه این دستگاه هستند.

 

فر ریلی پیتزا توربو (گازی)

از دیگر انواع فر پیتزا مجموعه ربوفود فر ریلی پیتزا توربو می باشد. این دستگاه یکی از سریع ترین دستگاه های پخت پیتزا می باشد که ظرفیت تولید 50 پیتزا در ساعت را دارد. برای مشاهده این محصول کلیک کنید.

 

خرید فر مناسب برای فست فود

اگر به دنبال تهیه یک فر مناسب برای فست فود هستید حتما نکاتی مانند: کیفیت ، قیمت ، ابعاد ، سرعت را مد نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای خرید داشته باشید. شما می توانید با تهیه فر های مجموعه ربوفود از مواردی که در بالا به آنها اشاره شد خیالتان راحت باشد. برای سفارش این دستگاه می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart
Shop
0 items Cart
My account