ROBOFOOD

ARTICLE

مقالات ربوفود

تجهیزات مورد نیاز کورن داگ

کورن داگ یک محصول فست فود میباشد و متعلق به کشور آمریکا و در سرارسر دنیا دارای محبوبت است شما

کورن داگ یک محصول فست فود میباشد و متعلق به کشور آمریکا و در سرارسر دنیا دارای محبوبت است شما برای تولید این محصول باید اشراف به تجهیزات مورد نیاز کورن داگ داشته و تجهیزات مناسب را انتخاب نمائید.

 

تجهیزات مورد نیاز کورن داگ

 

تجهیزات مورد نیاز کورن داگ

شما برای تواید این محصول نیاز به لیست پائین داشته و جهت تولید توجه به این مهم داشته باشید که یک محصول خوب تشکیل شده است از متریال و مواد اولیه مناسب.

 

پودر یا مایه خمیر مخصوص کورن داگ

مواد اصلی برای تولید کورن داگ پودر و آرد اماده کورن داگ میباشد که در شرکت تجهیزات فست فود روبوفود تولید شده که فقط نیاز به اظافه نمودن آب دارد این پودر اماده بسیار مرغون به صرفه و با کیفیت میباشد.

 

سیخ کورن داگ

برای اینکه هات داگ به خمیر کورن داگ اغشته شود و در سرخ کن قرار داده شود نیاز به یک سیخ چوبی دارد که سیخ فوق از جنس بامبو بوده و نسوز با قطر 3 میل و طول 35 سانتی میباشد که این سیخ نیز در این شرکت موجود میباشد.

 

دستگاه کورن داگ ساز

جهت تولید کورن داگ نیاز به یک دستگاه دارید این شرکت با طراحی و ساخت انواع دستگاه کورن داگ ساز به صورت اتومات و نیمه اتومات و چند منظوره با قیمت مناسب را تولید مینامید برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن انواع دستگاه کورن داگ ساز به منو سایت مراجعه نموده و بروی لینک محصولات کلیک نمائید.

 برای خرید این دستگاه می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری به شرکت تجهیزات فست فود ربو فود مراجعه کنید و اطلاعات لازم در خصوص خرید این دستگاه و همچنین تجهیزات جانبی آن را بدست آورید. 

شما می توانید برای آشنایی بیشتر با دیگر تجهیزات شرکت تجهیزات فست فود ربو فود به بخش محصولات وبسایت ربو فود مراجعه کنید و با تجهیزات به طور کامل آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart
Shop
0 items Cart
My account