ROBOFOOD

ARTICLE

مقالات ربوفود

ایده های جدید برای بستنی فروشی

ایده های جدید برای بستنی فروشی یکی از شغل هایی که اخیرا در ایران مورد توجه قرار گرفته و سود

ایده های جدید برای بستنی فروشی

یکی از شغل هایی که اخیرا در ایران مورد توجه قرار گرفته و سود خوبی هم نیز به همراه دارد، راه اندازی آبمیوه و بستنی فروشی هست. در مقالات گذشته این سایت به نکات مهم راه اندازی آبمیوه و بستنی فروشی اشاره کردیم. اما در این مقاله می خواهیم به سراغ ایده برای بستنی فروشی برویم و انواع ایده های جدید برای راه اندازی آبمیوه و بستنی فروشی را بررسی کنیم.

 

ایده های نو برای بستنی فروشی

برای داشتن یک بستنی فروشی و یا آبمیوه و بستنی فروشی به روز و جدید شما نیاز دارید که از خلاقیت های خود بهره ببرید. در هر کسب و کاری اگر خلاقانه فکر کنیم قطعا برد با ماست. خلاقیت در این کسب و کار ابزاری است که شما به بهره گیری از آن می توانید به فکر مشتری بیشتر و در نتیجه سود بیشتری باشید. اما چه ایده هایی می توانند مناسب بستنی فروشی باشند.

  1. طراحی فضای مناسب برای مشتریان بستنی فروشی

  2. داشتن یک منوی خوب از انواع بستنی ها

  3. خلاقیت در تزیین بستنی

در ادامه ما به این سه مورد خواهیم پرداخت.

 

دکوراسیون آبمیوه و بستنی فروشی

یکی از ایده های جالب برای آبمیوه و بستنی فروشی استفاده از دکوراسیون خاص برای جذب مشتری است. استفاده  از محیط های بیرونی مغازه می تواند ایده ی خوبی باشد. استفاده از میز و صندلیهایی که خانواده ها در کنار یکدیگر جمع می کند هم شاید جالب باشد. برای جذب مشتری شما می توانید دکوراسیونی را طراحی کنید که در آن نمادهای مختلف از شهرهای مختلف ایران وجد داشته باشد.

حتما در طراحی دکوراسیون به هارمونی رنگ ها و ترکیب رنگها دقت کنید. از رنگهایی که آرامش بخش هستند استفاده کنید.

منو آبیموه و بستنی فروشی

مهم ترین نکته در رابطه با راه اندازی آبمیوه و بستی فروشی داشتن یک منوی جذاب برای سلایق مختلف است. شما به کمک یک منوی جذاب میتوانید مشتری های خود را قانع کنید تا بار دیگر برای خوردن یک بستنی دلچسب به سراغ شما بیایند. و بخواهند با تمامی طعم های آن آشنا بشوند و آنها را امتحان کنند. اما برای داشتن یک منوی خوب شما نیاز دارید تا تجهیزات مناسبی هم برای درست کردن آن تهیه کنید.ما در زیر به چند منویی که شما میتوانید داشته باشید وتجهیزات آن را از ربوفود تهیه کنید، اشاره می کنیم.

 

خرید تجهیزات بستنی فروشی

دو ایده برای بستنی فروشی که با کلیک روی هر دستگاه می توانید آنها را مشاهده کنید.

خرید دستگاه بستنی یخی ساز یا بستنی پاپسیکل

خرید دستگاه بستنی رولی

 

بعد از مشاهده این دو محصول و توضیحات در رابطه با آن می توانید برای ثبت سفارش با شماره های شرکت تماس بگیرید.

 

خلاقیت در تزیین بستنی

برای اینکه بتوان مشتری را جذب کرد باید محصول شما دارای طراحی جذابی باشد. با توجه به ابزارهای موجود در بازار امروزه تزیینات بستنی ها کار چندان سختی نیست و به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

امیدواریم این موارد برای بستنی فروشی شما جوابگو باشد. درآخر اگر میخواهید کاری را شروع کنید حتما از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. فقط کافیست با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart
Shop
0 items Cart
My account