دستگاه کورن داگ ساز اتوماتیک

دستگاه اتوماتیک با سیستم پنوماتیک جهت تولید کورن داگ

قیمت ها دارای نوسان هستند حتما قبل از ثبت سفارش برای استعلام قیمت تماس بگیرید

تماس بگیرید

قیمت ها دارای نوسان هستند حتما قبل از ثبت سفارش برای استعلام قیمت تماس بگیرید

تماس بگیرید

توضیحات

دستگاه کورن داگ ساز اتوماتیک تولیدی شرکت روبوفود جزو یکی از بهترین دستگاه‌های کورن داگ ساز در ایران می‌باشد که می تواند حدود 90 کورن داگ را برای شما در ساعت تولید کند. برای مشاهده ویدئوی محصول کلیک کنید.

دستگاه کورن داگ ساز اتوماتیک

دستگاه کورن داگ ساز اتوماتیک

در ضمن این دستگاه کورن داگ ساز دارای ترموستات دیجیتال دما، تایمر پخت، هولدر اتومات و کمپرسور بی صداست تا اولا تهیه آن برای مشتری به بهترین شکل انجام شود و ثانیا نه برای مشتری و نه برای کارمندانی که با دستگاه کورن داگ ساز کار میکنند، مزاحمتی ایجاد نشود.

در ضمن قیمت دستگاه کورن داگ ساز شرکت تجهیزات فست فود روبوفود بسیار مناسب بوده و پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

 

مشخصات دستگاه: دستگاه اتوماتیک با سیستم پنوماتیک جهت تولید کورن داگ

امکانات دستگاه:  دارای ترموستات دیجیتال دما -دارای تایمر پخت-هولدر اتومات-کمپرسوربی صدا

ظرفيت توليد دستگاه: دارای هولدر ۶ عددی با ظرفیت ۹۰ عدد کورن داگ در ساعت

مشخصات وميزان برق مصرفي: ۲۲۰ولت تک فاز- ۲۰۰۰ وات

جنس دستگاه: استنلس استیل

ابعاد دستگاه: طول -۱۱۰عرض-۴۰ارتفاع۱۸۰(سانتیمتر)

وزن دستگاه: ۸۰ کیلوگرم

درباره‌ کورن داگ

کورن داگ یک میان وعده مکزیکی است که متشکل از هات داگ فرانکفورتر مخصوص با پوششی از نان ذرت غنی شده با لبنیات، تخم مرغ، آرد ذرت، پودر خردل و انواع ادویه جات مخصوص می باشد.

درباره‌ کورن داگ
جالب است بدانید که کورن داگ معمولا با سیخ چوبی به همراه سس کچاب خردل (و انواع سس‌های تند) سرو می‌شود. برای همین، ما به شما پیشنهاد می کنیم صفحه سیخ بامبو که برای کورن داگ و فرچیپس قابل استفاده است را مشاهده نمایید.

استفاده از سیخ بامبو هم کار را برای سرو کورن داگ و فرچیپس ساده تر می کند و هم ظاهر قشنگتری برای جلب رضایت مشتری دارد.

کورن داگ نوعی سوسیس هات داگ است که لایه نسبتا ضخیمی از خمیر تهیه شده از آرد ذرت آن را می پوشاند و سپس در روغن سرخ می شود. اوائل، این محصول غذایی فست فود بدون چوب سرو می شد اما امروزه تقریبا هر کورن داگی که می بینید چوبی درون خود دارد که برای سروکردن و آسان شدن خوردن غذا از آن استفاده می شود.

تاریخچه کورن داگ

دقیقا مشخصا نیست که منشا دقیق کورن داگ به کی و کجا برمی گردد اما تقریبا مطمئن هستیم که کورن داگ برای اولین بار در دهه 1920 سر از آمریکا درآورد و حدود 20 سال بعد یعنی در دهه 1940 به یکی از محبوب ترین و لذیذترین غذاهای فست فود در این کشور تبدیل شد.

تاریخچه کورن داگ

عموما کورن داگ غذایی است که به عنوان فست فود یا خوراکی ای که در خیابان نشان داده و فروخته می شود، در دست مشتریان قرار می گیرد.

نکته جالب درباره کورن داگ این است که می توان آن را به دو شکل در اختیار مشتری قرار داد. یعنی بعضی از فروشندگان خیابانی یا رستوران های فست  فود کورن داگ را درست بعد از سفارش مشتری سرخ می کنند و به او تحویل می دهند،

تاریخچه کورن داگ

و بعضی دیگر فروشگاه ها کورن داگ را منجمد کرده و در بسیاری از سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای آن را به فروش می رسانند.

کورن داگ را می توان به چند شکل خورد: یکی این که ساده و بدون هر گونه مخلفات و شکل دیگر همراه با چاشنی های مختلف مثل سس خردل، مایونز، و کچاپ.

اما برای تهیه کورن داگ راه های مختلفی وجود دارد که ساده ترین آن استفاده از یک دستگاه کورن داگ ساز می باشد.

شرکت تجهیزات فست فود روبوفود این افتخار را دارد که به شما علاقمندان و کارآفرینان دستگاه کورن داگ ساز را با قیمتی مناسب ارائه دهد تا بتوانید در کوتاه ترین زمان بیشترین تعداد کورن داگ را برای مشتریان خود تولید کنید.

دستگاه اتوماتیک بوده که به یک سیستم پنوماتیک جهت تولید کورن داگ مجهز شده است. در ضمن دستگاه از یک کمپرسور بی صدا هم بهره می برد تا تجربه تولید و سرو کورن داگ را بیش از پیش بهتر کند.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه کورن داگ ساز اتوماتیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart
Shop
0 items Cart
My account