ROBOFOOD

ARTICLE

مقالات ربوفود

نان پیتزا قیفی

برای تولید این نان پیتزا قیفی میتوانید از دستگاه نان پیتزا قیفی استفاده نمائید که بسیار با کیفیت و راندمان بالا نان قیفی تولید مینماید و دارای قیمت مناسبی است
پیتزا قیفی: تجهیزات فست فود روبوفود

نان قیفی پیتزا بدلیل شکل مخلوطی مانندش بسیار وسوسه انگیز میباشد و دلیل محبوبیت این پیتزا  شکل ظاهری نان آن میباشد و شرکت تجهیزات فست فود ربوفود اولین و تنها تولید کننده دستگاه  نان پیتزا قیفی در ایران میباشد.

 

نان پیتزا قیفی

مزیتهای نان قیفی برای این پیتزا  عبارتند از اینکه بسیار راحت و بدون نیاز به نشستن و سرو شدن قابل میل نمودن میباشد و تا اخرین لقمه نیز گرم میماند بدلیل شکل ظاهریش بسیاری از کودکان علاقمند به خوردن ان دارن و حتی بزرگترها نیز وسوسه خوردن ان را دارند.

 

نان پیتزا قیفی

روش تولید نان پیتزا قیفی

برای تولید این نان پیتزا  میتوانید از دستگاه نان قیفی استفاده نمائید که بسیار با کیفیت و راندمان بالا نان قیفی تولید مینماید و دارای قیمت مناسبی است دستگاه پیتزا قیفی در مدل های مختلف در این مجموعه وجود دارد با ظرفیت های تولیدی بالاتوصیه میکنیم از نان قیفی اماده بی کیفیت و غیر بهداشتی موجود در بازار استفاده ننماید بدلیل اینکه در کارگاههای غیر مجاز تولید شده و دارای استانداردهای کیفی نیست و از نظر قیمت نیز بسیار بالاست و مقرون به صرفه نمیباشد.

دستگاه پیتزا قیفی دارای یک سال گارانتی و پنچ سال خدمات پس از فروش میباشد.

اما در استفاده از دستگاه های تولید نان پیتزا قیفی تولید محصول نزد خود شماست و شما بسته به فروشتان میتوانید نان با کیفیت و استاندارد تولید نمائید و از دپو و نگهداری نان در زمان طولانی اجتناب کنید و از نظر قیمتی نیز بسیار مناسب بوده و هزینه کمتری را متحمل خواهیدشد. 

شما می توانید برای استفاده از راهنمایی های مشاوران این مجموعه با شرکت تجهیزات فست فود ربو فود تماس بگیرید و اطلاعات لازم برای خرید را در اختیار داشته باشید. مشاوران این مجموعه تمامی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند. تا با در اختیار داشتن اطلاعات کامل تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart
Shop
0 items Cart
My account