ROBOFOOD

ARTICLE

مقالات ربوفود

محبوب ترین وعده غذایی فست فود

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید محبوب ترین وعده غذایی فست فود به ترتیب کدام غذاها هستند؟ و

محبوب ترین فست فودها: تجهیزات فست فود روبوفود

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید محبوب ترین وعده غذایی فست فود به ترتیب کدام غذاها هستند؟ و چه محصولاتی فروش بیشتری در فست فود ها دارند.

محبوب ترین وعده غذایی فست فود

3.سیب زمینی سرخ کرده

سیب زمینی سرخ شده

به گزارش سالانه در فرانسه بیشترین غذای مصرفی سیب زمینی سرخ کرده است . چرا که هم به صورت مجزا و هم به صورت زوج در کنار غذاهای دیگر سرو میشود و خوردن آن نیز برای مثال برای رانندگان و یا حسابداران پشت میز بسیار راحت است .

همین دلایل آن را یکی از محبوت ترین غذاهای فست فود کرده است. و همچنین برای تولید این محصول نیاز به تجهیزات فست فود مانند دستگاه سرخ کن اتومات میباشد.

2.برگر

برگر

برگر کلاسیک آمریکایی با دو یا سه برابر پتی گوشت که آن را همبرگر نیز مینامند میشناسند. این غذا به عنوان یکی از ایده آل ترین مواد غذایی در نوع فست فود در آمریکا رو تشکیل میدهد.

معروف ترین برگر ها مک دونالد هستند که در سراسر جهان محبوبیت دارند و با وجود یک بار مصرف آن 550 کالری را روانه بدن مصرف کننده میکند. و آن با قیمت های متفاوتی به فروش میرسد.و همچنین برای تولید این محصول نیاز به دستگاه فست فود مانند گریل تخت و زغالی است

3.مرغ سرخ شده (سخاری)

سوخاری

مرغ سخاری محبوب ترین منبع پروتئین در موسسات مختلف فست فود است.منو های مرغ سخاری به طور کلی شامل قطعاته بزرگ و کوچکی است که به اصطلاح کتک میخورند و پوشیده با آرد سخاری میشوند.
kfcاز مجموعه فروشگاهای زنجیره ای فروش مرغ سخاری و حساب میاد و وعده اصلی این رستوران ها همان مرغ سخاری است.و همچنین برای تولید این محصول نیاز به لوازم فست فود مانند دستگاه سرخ کن اتومات دارد

4.پیتزا

پیتزا

نوع دیگری از محبوب ترین غذاهای فست فود مربوط به این غذا است یعنی پیتزا که نه تنها در رژیم غذایی آمریکا و البته در سراسر جهان محبوبیت بالا دارد . و پیتزا انواع های مختلفی دارد که با مواد غذایی گوناگونی در سراسر جهان درست میشوند . پیتزا یک وعده غذایی کامل حساب میشود. و همچنین برای تولید این محصول نیاز به ماشین الات فست فود مانند دستگاه فر ریلی یا فر صندوقی است

5.ساندویچ

ساندویج

در حالی که شما بسیار عجله دارید و دنبال یک غذای زود پخت هستید ساندویچ ساده ترین آن است ، چیزی که شما میتوانید به راحتی آماده کنید و حمل کنید و حتی بچه های شما آن را به سادگی در کیف خود نگهداری کنند و به ارد و یا مدرسه ببرند و آن انواع زیاد و خوشمزه ای دارد .
در کشور های بزرگ جهان بیشترین ساندویچ ها در ایستگا های مترو به فروش میرسند که شامل سیب زمینی سرخ کرده ، همبرگر،سوسی و کالباس و …. است.

و همچنین برای تولید این محصول نیاز به وسایل فست فود مانند تاپینگ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart
Shop
0 items Cart
My account