ROBOFOOD

ARTICLE

مقالات ربوفود

فست فود رباتیک

ربوفود اولین و تنها فست فود رباتیک  در کشور میباشد. که با پشتوانه صنعتی خود و با طراحی و ساخت

فست فود رباتیک

ربوفود اولین و تنها فست فود رباتیک  در کشور میباشد. که با پشتوانه صنعتی خود و با طراحی و ساخت دستگا ههای تمام اتومات و مدرن توانسته صنعت فست فود ایران را متحول نماید.

 

فست فود رباتیک

فست فود رباتیک زنجیره ای ربوفود با ارائه منو متفاوت و جدید خود و با طعم های بی بدیل و بی نظیر و تنوع محصولی بالا و قیمت مناسب بی رقیب پیشتاز در بازار داخلی و خارجی میباشد.

با توجه به رشد روزافزون صنعت فست فود در جهان و ورود تکنولوژی در بخش تجهیزات و آشپزخانه تمام اتومات این صنعت را متحول نموده و این ویژگی ها توانسته به توسعه هر چه بیشتر فست فودها کمک نماید.

یکی از این تکنولوژیها بحث ورود رباتها در بخش آشپزخانه فست فود و پخت و پز و همچنین در قسمت خدمات و سرو محصولات میباشد. این پدیده امروزی در تمام حوزه های صنعتی ورود نموده و باعث دقت و سرعت بالا در تولید گردید. 

 

فست فود رباتیک

فست فود رباتیک

 

وجود ربات در تولید مواد غذایی نقش بسیار مهمی داشته و به کیفیت نهایی محصول از نطر پخت و بهداشت کمک به سزائی نموده و تولید را مرغون به صرفه نموده است

فست فود رباتیک روبوفود اولین و تنها فست فود رباتیک در ایران بوده که دارای تکنولوژی رباتیک در آشپرخانه میباشد این ویژگی در تجهیزات فست فود تولیدی شرکت موجود بوده که اتومات و بدون دخالت دست محصول نهایی را تولید مینماید.

در بخش دیگر که قسمت خدماتی این فست فود رباتیک بوده در ارتباط با گارسون رباتیک میباشد, فست فود رباتیک ربوفود دارای گارسون رباتیک و هوشمند بوده که محصول نهایی را از آشپزخانه تحویل و به سالن و بر سر میز مشتری تحویل میدهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دیدن نمونه کارها و شعبات ما (فست فود رباتیک) از طریق لینک زیر وارد کانال تلگرامی ما شوید:

                                      لطفا اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart
Shop
0 items Cart
My account