ROBOFOOD

ARTICLE

مقالات ربوفود

نکاتی برای تمیزکردن فر پیتزا

تمیز کردن فر پیتزا در رستوران فست فود شما چند نکته ریز و مهم دارد. چرا که حفظ سلامت و

تمیز کردن فر پیتزا: تجهیزات فست فود روبوفود

تمیز کردن فر پیتزا در رستوران فست فود شما چند نکته ریز و مهم دارد. چرا که حفظ سلامت و کارکرد فر پیتزا وابسته به نگهداری مناسب از آن است. در این مقاله قصد داریم نکاتی برای تمیزکردن فر پیتزا خدمت شما آموزش دهیم:

نکاتی برای تمیزکردن فر پیتزا

سه نکته مهم در زیر وجود دارد

فر را وقتی که سرد است تمیز کنید

اگر شما هیچ نکته دیگری را به حافظه نسپردید ایرادی ندارد! فقط این راهنمایی را همیشه به یاد داشته باشید: فر پیتزا را فقط زمانی باید تمیز کرد که سرد است. مسلما کسی از سوختن خوشش نمی آید که تازه بدتر از آن احتمال آتش گرفتن هم وجود دارد. تصور کنید که بخواهید با یک دستمال خشک یک فر پیتزای داغ را تمیز کنید. بعید نیست که آتش سوزی رخ دهد. پس یک بار دیگر می گوییم فرد وقتی فر سرد است آن را تمیز کنید.

تمیز کردن فر ریلی

اگر شما فر ریلی پیتزا دارید، اول از همه مطمئن شوید که دوشاخ آن را از برق کشیده اید. نوار نقاله را در بیاورید و یک تمیزکننده دستگاه فر ریلی پیتزا را روی آن اسپری کنید. زبانه های فر ریلی را هم تمیز کنید چرا که روی آن ها پنیر و مانده های غذا خیلی می چسبند. تمام زبانه ها را دربیاورید و یک تمیزکننده فر را بر روی آن اسپری کنید. داخل فر را تمیز کنید. وقتی خشک شد، تمام اجزا را سر جای خود قرار دهید.

تمیزکردن فر رومیزی

دقیقا همان مراحلی را که برای تمیزکردن فر ریلی خدمت شما عرض کردیم، دنبال کنید. البته در نظر داشته باشید که برای خیلی از افراد تمیز کردن فر رومیزی ساده تر است. فرهای رومیزی اغلب سینی هایی برای خمیر نان دارند که به راحتی جدا می شوند و فوق العاده هم تمیزکردنشان ساده می باشد.

فرهای پیتزا انواع مختلفی دارند و هر کدام مزایا و معایب خاص خودش را دارد. در این بین، فر ریلی پیتزا جزو بهترین انتخاب هاست چرا که اولا غیر از پیتزا می توان بشقاب داغ، همبرگر و موارد مشابه دیگر را با آن بپزید. و ثانیا پختی که فر ریلی پیتزا انجام می دهد پختی یکنواخت و همگن است. برای تهیه فر ریلی پیتزا می توانید با شرکت تجهیزات فست فود روبوفود تماس بگیرید یا صفحه خود دستگاه فر ریلی پیتزا را مشاهده نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart
Shop
0 items Cart
My account