مدیریت در فست فود ؛ اگر بدنبال کسب و کار مناسب میگردید و دوست دارید یک انگیزه و شوق بالا در محل کار وهمچنین انرژی خوب و ارتباط نزدیک با مردم داشته باشید راه اندازی فست فود میتواند تمام نیازهای شما را پوشش داده و درآمد مناسبی برای شما به ارمغان بیاورد و باید مدیریت در فست فود را نیز بصورت حرفه ای بلد باشید.

وظایف مدیر

به عنوان صاحب و مدیر یک فست فود مسئولیتهای زیادی نیز برای موفقیت این کسب و کار و همچنین حسن شهرت آن خواهید داشت.

مسئولیتهای همانند: مهمان نوازی و برخورد گرم و مناسب با مشتری-حفظ و ارئه محصولات با کیفیت محصولات و ……..موارد بسیار مهم که شما بابت مدیریت یک فست فود باید بدانید و همچنین موارد زیر نیز بسیار مهم میباشد.

  • داشتن سرمایه کافی

  • جذب نیروی مجرب و عالی

  • آشنائی با علوم و فنون بازاریابی و تبلیغات

  • حس و مسعولیت عملیاتی و مدیریتی

  • مسئولیت پذیری

  •  مکان در خور و شان یک فعالیت اقتصادی

  • تجهیزات فست فود مناسب
  • همراهی یک مشاور و راه انداز حرفه ای فست فود

 

 

 

مدیریت در فست فود

 

در حالت کلی به عنوان مدیریت در فست فود یک فرد ، مسئولیت و مدیریت عملیاتی و مالی و ارتباط با مشتری را بر عهده خواهید داشت. شما باید آماده سازماندهی و نظارت بر نگهداری  تجهیزات فست فود، سفارشات و نظارت بر تعمیر و نگهداری ساختمان، پاکیزگی و امنیت و همچنین بررسی سود و ضرر، به حداکثر رساندن سود و دستیابی به اهداف فروش تعیین شده  باشید.

موارد بسیار مهم دیگری نیز مانند:

کنترل موجودی صندوق و مدیریت حقوق و دستمزد

استخدام کارکنان جدید، و آموزش و توسعه کارکنان موجود

هماهنگ کردن برنامه ریزی کارکنان و ایجاد انگیزه و تشویق کارکنان برای دستیابی به اهداف

اطمینان از اینکه استانداردهای بهداشتی حفظ شده  و رستوران مطابق با مقررات بهداشت و ایمنی است

اطمینان از استانداردهای بالای خدمات هرچه بهتربه مشتری  

پیاده سازی و تدوین سیاست های نمایندگی مرگزی ( درصورت اخذ نمایندگی فست فود )

رسیدگی به شکایات و درخواست های مشتریان

پیاده سازی برنامه های تبلیغاتی  دفتر مرکزی، از جمله تعین و مدیریت در بودجه تبلیغاتی مورد استفاده در فروش، یا پیاده سازی پلان تبلیغاتی خود

تهیه گزارش و سایر اسناد تجزیه و تحلیل عملکرد

گزارش و ارائه جلسات منظم با مدیران منطقه یا نمایندگان دفتر مرکزی

ایجاد ارتباط با جامعه محلی و انجام فعالیت هایی اجتماعی که با برنامه های مسئولیت اجتماعی و انسانی مطابقت دارند(برنامه های خیریه)

حقوق:

پرداخت حقوق مناسب به پرسنل و پرداخت به موقعه آن و تعیین پاداشهای خوب جهت تشویق پرسنل به فعالیت بیشتر

ساعات کاری:

ساعات کار به طور کلی بسیار طولانی و بر اساس تغییر است، و شما باید آماده به کار درطول شبانه روز باشید حتی در تعطیلات آخر هفته و در تعطیلات عمومی . البته شما میتوانید در زمان بعد از شروع به کار اولیه و بعد از مرحله آماده سازی در فست فود خود  حاضر شوید

برخورد مناسب:

باید این را بدانید که شما مدیر یک کسب وکار در منطقه خود هستید و باید بسیار منعطف و مردم داربوده و شخصیتی مهربان و میزبان عالی از خود و فست فود خود به اهالی آن منطقه نشان دهید

حرف اخر: شما برای راه اندازی و مدیریت یک رستوران و فست فود نیاز به خیلی از مهارت ها و دانش ها دارید و در واقعه برای کسب این دانش و تجربیات دانشگاه یا آکادمی وجود ند ارد و این مهارتها در سایه تلاش و کسب تجربه بدست خواهد آمد.

البته اگر شما قصد  راه اندازی یک فست فود حرفه ای را دارید گرفتن و اخد نمایندگی فست فود مناسب از یک برند خلاق و با حسن شهرت میتواند تمام این راه ناهموار و سخت را برای شما آسان نموده و گارانتی برگشت سرمایه شما را تضمین نماید.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *